Koolhydraatarm eten, op een natuurlijke manier afvallen en op gewicht blijven XVII


Publicatie datum:

Het Koolhydraatarm Dieet Fase 4

Gesponsorde koppelingen

Het dieet: Fase 4

Fase 4: de rest van uw leven

Het bereiken van uw streefgewicht is een moment om te vieren! En… op dat moment zult u zich ook realiseren dat het (achteraf) niet eens zo moeilijk was om dit punt te bereiken.

Zonder honger te lijden en alleen maar door gezonde en lekkere dingen te eten, bent u op uw streefgewicht uitgekomen. Het Koolhydraatarm Dieet is zeker geen straf! U eet producten die in een vetarm dieet steevast verboden zijn en u voelt zich daar ontzettend goed bij.

Houden zo!

Het doel zal nu zijn om ook de rest van uw leven gezond en slank te blijven. Daarvoor is hetvan belang om uw Koolhydraat Evenwicht in stand te houden. Meer koolhydraten eten betekent immers dat uw KE dóórslaat en dat uw gewicht zal toenemen. Door dan weer even wat minder koolhydraten te eten, valt u af en wordt uw KE weer hersteld.

Dus: af en toe een aardappel, wat (bruine) rijst, of een sneetje bruin brood, kan geen kwaad, als u daarna maar weer terugkeert naar het voorgeschreven patroon.

U zult merken, dat hoe langer u dit eetpatroon volgt, hoe gemakkelijker het wordt. U weet dan immers welke dingen u wel en niet kunt eten. Door te experimenteren bent u wijs geworden! En eenmaal geproefd van de smaak van écht voedsel, zonder chemische troep en dikmakende suikers, wilt u ook niets anders meer.

Tenslotte nog een tip

Heeft u een keerecht honger, eet dan vetrijke of eiwitrijke voedingsmiddelen. Die stillen de honger, zonder dat ze de suikerspiegel omhoog jagen. Zoals u nu stilaan wel weet, is het niet het vet, maar de insuline, welke de dikmaker bij uitstek is! Dus: hou het aantal koolhydraten in het oog! Alleen dan zult u uw (nieuwe) slanke en fitte lichaam kunnen behouden.

Gesponsorde koppelingen

Auteursinformatie


Geschreven artikelen: 21
Leden aangebracht: 1

Meer uit de categorie gezondheid

Psoriasis een vervelende huidziekte

Een beschrijving van de huidziekte psoriasis

Revalideren voor kinderen

Revalideren saai? Als het aan onderzoekers van Georgia Institute of Technology ligt niet!

Relatietherapie en psychotherapie: verschil?

Begrijp wat een relatietherapie anders maakt dan een psychotherapie.

Wie weet nu werkelijk wat gezond is en wat niet?

Als ik boodschappen ga doen voor mijn dagelijkse voeding weet ik somsvan gekkigheid niet meer wat ik moet kopen.

Mannen en vrouwenbreinen: heel verschillend in werking!

Verschil tussen linker en rechter hersenhelft, brein-functies en belangrijke verschillen tussen het mannen- en vrouwenbrein.

Slapeloosheid

slapeloosheid, wat kan ik er aan doen??

Azijn tegen kwaaltjes en ongemakjes

Azijn bestrijdt bacteriën en schimmels, werkt verzachtend bij zonnebrand, doet uw haar meer glanzen, enz...

Waar let ik op bij het Cambridge Dieet?

Alles wat je maar moet weten over het zogenaamde Cambridge dieet. Is dit een effectieve en gezonde manier van afvallen..?

Alles over abortus

Alles over abortus. Welke methodes zijn er en hoe werkt het, wat is de wetgeving.

Kinderen en slapen, do's en don'ts.

Heeft uw kind moeite met slapen? Kijk hier voor meer informatie.

Lastige babykwaaltjes en kinderziektes.

Wat heeft mijn kind, en wat nu?!!

Alles over prolaps

Informatie over prolapsen in het genitale gebied

Aangezichtsverlamming op jonge leeftijd

Hoe ontstaat een aangezichtsverlamming precies, wat is het verloop en wat kan je er tegen doen?

Actonel

Beschrijving van het medicament Actonel.

EHEC-Bacterie

Vooruitgang onderzoek EHEC-bacterie

Prikkelbare Darm Syndroom (PDS)

Prikkelbare Darm Sydroom, wat is dit nu precies??

Pillen de oplossing of een nog ergere kwaal

Tegenwoordig word er voor alles en nog wat pillen geslikt maar maakt dit het allemaal wel beter?

Dru Yoga

Een nadere uitleg over Dru Yoga, wat is het precies, en voor wie?

Lactose intolerantie

wat is het verschil tussen lactose intolerantie en melkallergie

Wetenschappelijk bewezen: lichamelijke beweging is beste middel om je beter te voelen

Diverse studies tonen aan dat bewegen de kwaliteit van je leven aanzienlijk verhoogt. Een half uur per dag wandelen is al voldoende om je welzijn op peil te houden.

Slaappillen

de medicamenteuze behandeling van slaapproblemen

Alles over brandend maagzuur

Informatie over zuurbranden en de behandeling hiervan

Rugklachten

Tips tegen rugklachten. Het voorkomen en verzachten van rugpijn.

Tips voor een gezond leven

Dit is een artikel die u tips geeft over hoe u gezond kunt leven.

In 3 stappen op weg naar een slank figuur!

Afvallen is heeft alles te maken met overtuiging en doorzettingsvermogen. Lees hier 3 stappen die je op weg zullen helpen naar een gezond gewicht