Net dat meer calorieen verbranden


Publicatie datum:

In dit artikel gaan we tips geven hoe jij ook net dat meer calorieen kunt verbranden en volhouden !

Gesponsorde koppelingen

Hittrainnigen zijn nog altijd de beste manier om uw metabolisme te stimuleren en calorieën te verbranden.  Voor de beginners onder ons zijn er een paar dingen die kunnen helpen om net dat ietsje meer calorieën te verbranden.

Gesponsorde koppelingen

Samen de sport uitoefenen
ken je iemand die de dezelfde sport doet als jij?Samen sporten heeft bewezen voor meer doorzettingsvermogen en rapper je doel te bereiken. Kies je sportpartner goed zodat er ook effectief gesport wordt !


 In de ochtend lopen
Stress, huishoudelijke lasten, moeilijke planningen, kinderen. Dit zijn enkele dingen die ervoor zorgen dat  het joggen na je werk bv al sneller gaat uitstellen naar een andere dag. Aangeraden is om te joggen s’morgens. Zo ben je nog rustig en verbrand je je calorieën weer.

 koolhydraten
Heb je honger of ben je moe? Dan raad ik aan om meer of voldoende koolhydraten te eten.

Deze zorgen voor de energie in je lichaam en minder vermoeid. Ik bedoel natuurlijk wel, gezonde koolydraten ! Crackers of zelf een glas magere melk is prima voor je ! appel en peren kan ook .

 Hartslag monitor
Als je echt fanatiek gaat sporten en je wilt precies weten hoeveel calorieën je verbrand, investeer dan in een hartslagmonitor. Dit apparaat houd alles bij wat je doet. Zo kun je zien of je je training zwaarder of zelfs lichter mag maken !

Beloningen
Hoewel het misschien tegenstrijdig is, maar beloon jezelf voor je inspanningen !

Als je bv je 5 km  bent gaan lopen, trakteer je op een kleine ongezonde  snack!

Hoe het bij 1 en klein natuurlijk ! Dit stimuleert jou en hou je het ook weer langer vol !

 

Als je deze tips doet ben ik er zeker van dat je het goed gaat volhouden !

Probeer je lopen te combineren met wat spieroefening voor een schitterend resultaat.

Na een maand ben ik er zeker van dat je al heel ver gevorderd bent. Alle dagen trainen is de boodschap, rust daarom in het weekend goed uit ! Drink veel water, gemiddeld 1.5 liter per dag is welkom en ook weer een truk om je metabolisme te stimuleren en honger tegen te gaan ! op onze website vind je nog andere oefeningen en eetpatronen voor jou.

 

 

Succes!


Auteursinformatie


Geschreven artikelen: 2
Leden aangebracht: 0

Meer uit de categorie sport

Onze Eredivisie

Eredivise, Ajax, FC Twente, PSV, AZ, Feyenoord, SC Heerenveen, Excelsior, De graafschap, Nederland, Talent

Hardloopschoenen kopen

dingen die je niet mag vergeten!

Officials bij zwemwedstrijden

Bij zwemwedstrijden lopen altijd veel mensen rond het bad. Heb je je wel eens afgevraagd welke functie zij hebben?

Tour de france

Het geheim van de gele trui.

Yvonne Hak: De nieuwe Ellen van Lange?

Yvonne hak is de nieuwe Elen van Lange, of niet? Met haar ongelooflijke prestatie met het behalen van zilver in barcelona.